Як не стати "динозавом" маркетингу

Успішний маркетолог не може всидіти на місці. Йому цікаво вдосконалювати і черпати надхнення з різноманітних івентів, воркшопів та самітів. Я особисто люблю останні, за можливість надихатися і з допомогою нетворкінгу обговорювати наболіле в компанії профі. Крайній маркетинговий саміт показав, що "динозавром" стати дуже легко, якщо ти досі не розумієш, що маркетинг вкотре зазнав трансформації, тобі варто це прочитати.

  1.  «Добре знайте все про свою цільову аудиторію» стара і добра істина з якої починається побудова успішної маркетингової стратегії. Ще раз і ще раз перевіряйте свої гіпотези.
  2. Швидко трансформуємося і діємо точково. Стратегії на роки не надто ефективні, світ динамічний.
  3. Епоха постмодернізму уже настала. 

Маркетинг сьогодні: антиейджизм, позитив, інакшість, екологічність, сервіс, віртуальне важливіше реального, стирання бар‘єрів.

     4. Виводячи на ринок нові продукти важливо вперше чергу не боятися, аналізувати і прогнозувати. Діємо в алгоритмі - гіпотеза-перевірка-запуск.
Авантюризм і безкінечна віра - ключ до успіху. 
 

x
ЗАПОВНІТЬ ФОРМУ