Успішний маркетолог не може всидіти на місці. Йому цікаво вдосконалювати і черпати надхнення з різноманітних івентів, воркшопів та самітів. Я особисто люблю останні, за можливість надихатися і з допомогою нетворкінгу обговорювати наболіле в компанії профі. Крайній маркетинговий саміт показав, що "динозавром" стати дуже легко, якщо ти досі не розумієш, що маркетинг вкотре зазнав трансформації, тобі варто це прочитати.
Маркетинг сьогодні: антиейджизм, позитив, інакшість, екологічність, сервіс, віртуальне важливіше реального, стирання бар‘єрів.
4. Виводячи на ринок нові продукти важливо вперше чергу не боятися, аналізувати і прогнозувати. Діємо в алгоритмі - гіпотеза-перевірка-запуск.
Авантюризм і безкінечна віра - ключ до успіху.