Я працюю з командою багатьох підрядників, де кожен професіонал своєї справи. Мої клієнти приходять до мене за рекомендаціями. А сайт, - коротке перше знайомство зі мною. Я не просто беру готовий продукт, я вивертаю його навиворіт, аби збагнути потреби клієнта до дрібниць. Цьому передувало багато помилок, відкриттів та постійних навчань. Починала я свій шлях з офіс-менеджера, потім був маркетинг, де для того щоб ретельно вивчити продукт, довелося створити його (так я дізналася що таке лакування, провела години на виробництві і тепер без проблем знайду найдрібніший дефект меблів). Сьогодні я знаю на 100% що маркетинг - це не лише про CTR, конверсію, SEO це щоденне відкриття. Він усюди - в поведінці продавця в магазині, в технічному дефекті і навіть в посмішці баристи.
За останні роки маркетологів з’явилося багато, і всі рекомендують свої послуги у найвищій мірі професіоналізму. Та як на мене, хороший маркетолог, це відповідальний практик, який діє не шаблонно, за плечима якого реальні кейси, перемоги і факапи, невпинна робота на результат.
Завдання маркетингу незмінне - збільшувати прибуток компанії, а не витрачати бюджети на абу. Я та людина, яка «залазить у всі дірки» і говорить часто болючі речі для власників бізнесу. Я не даю чарівних пігулок, я пропагую ефективне лікування. Ідеального продукту замало, важливо додати в нього емоцій, і постійно експериментувати.